kille eller tjej?

2011-03-11 / 08:07:43
Gravid ♥ - Kommentarer 1
ja, idag kanske vi får veta vilket kön vår lilla skatt har. om den ligger på rätt sätt och bla bla. hoppas det är en snäll barnmorska, som inte blir sur för att vi kommer säga att vi vill veta...

men allra viktigast är det såklart att vi håller tummarna för att det är en frisk liten krabat. könet spelar ju inte alls lika stor roll som det! men vi är nyfikna på det med, helt enkelt.

har velat fram och tillbaka om jag vill veta eller inte. haft svårt att bestämma mig. men det som avgjorde hela grejen till att jag vill veta, det är att totte gärna vill. och klart att han ska få veta om det går isf!

jag har haft en flickkänsla de senaste dagarna, men har inte varit säker alls under hela tiden. totte han tror på en grabb...
vad tror du, blir det en kille eller tjej??
och håll tummarna för att allt är bra med den lill*, så är ni snälla!

Say what?
Postat av: Lina

Men Lisa, haha här väntar jag otåligt! Vad blev det för kön? :)

2011-03-13 @ 19:02:14
URL: http://lulaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0