tjocka magen.

2011-03-31 / 17:09:55
Gravid ♥ - Kommentarer 1
tyckte att min mage va så stor imorse så jag va tvungen att ta ett par bilder på den.


går alltså in i vecka 22 imon. tiden rullar på. känns kul att magen blir större och större. nu ser jag ju gravid ut, inte bara fläbbig ;)
midjan är faktiskt kvar än så länge (svärmor hävdar att jag inte alls ser gravid ut bakifrån) och vikten har inte ökat mer än 1,5-2 kilo. sen att tuttarna blivit skitstora (har jag ju redan skrivit om) och rumpan/höfterna är bredare än någonsin, det får jag helt enkelt ta.
och jag har haft en förbannad tur som har sluppit illamående och andra krämpor hittills... i det stora hela trivs jag med att vara gravid!

för varje dag som går, så är det en dag mindre tills vi får träffa den lill*.

Say what?
Postat av: Lina

Så vackert Lisa :)

2011-03-31 @ 19:27:46
URL: http://lulaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0