ännu en måndag.

2011-03-28 / 11:09:03
Bla Bla Bla - Kommentarer 1
jaha, idag är det måndag. men jag har en fredagskänsla i kroppen. gör mig ingenting, jag gillar ju fredagsfeeling! och som arbetslös spelar veckodagarna ingen jätteroll för mitt liv.

ska möta upp finaste anna på stan om en liten stund. följa med henne på lite inredningsshopping. ahh, jag vill också! kliar i fingrarna på mig. men har ingen lust att lägga pengar på denna lägenheten då vi förhoppningsvis hittar nåt nytt ganska så snart... roligare att inreda då.

solen skiner för fullt och fåglarna kvittrar, så nu är det dags att knalla ut.

Say what?
Postat av: Jennifer

åh vad roligt att det föll dig i smaken :)!

2011-03-28 @ 22:38:56
URL: http://currently.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0