100 dagar.

2011-05-03 / 08:57:03
Gravid ♥ - Kommentarer 2
Nu har jag precis klämt i mig frukost och sitter nu och väntar in tiden för att bege mig och jobba några timmar.
Jobbar bara kort dag för i eftermiddag är det dags för besök hos barnmorskan. Äntligen! Har inte varit hos henne på tre månader (sen v 12 - inskrivning) så det ska bli kul. Antar att det ska vägas och mätas lite. Annars har jag inte så stor koll på vad som ska göras idag... Men det märker jag ju ;)

Igår va vi på föräldragrupp. Kändes lite... hmm.. konstigt. Jag fattar ju fortfarande inte att vi faktiskt ska bli föräldrar. Men samtidigt så känns det nyttigt att ta del av all information man får.
Vi va det par i gruppen som ska ha barn senast, någon ska ha om typ 6 veckor. Skiljer en hel del, men det gör inte så mycket...
Men som sagt, det känns ändå bra att få så mycket info som möjligt om allt möjligt.

Say what?
Postat av: i min lilla lilla värld

Lampan kommer från THG. Finns bara i välsorterade butiker. Men du kan kolla på nätet

2011-05-04 @ 10:05:15
URL: http://saratilling.se
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-19 @ 07:20:32
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0