myrornas krig.

2011-05-29 / 06:28:07
Gravid ♥ - Kommentarer 0
Sååå sjukt störande det är att inte kunna sova! Men nu har jag nog hittat boven i dramat. RLS = Restless Legs Syndrome. Rastlösa ben, helt enkelt. Vanligt under graviditet.
Känns som att det är fullt av myror som kryper runt i benen och jag kan verkligen inte sova. Runt 4-5 varje morgon, då vaknar jag... Inte helt okej!
Har iallafall googlat runt lite, hittat några tips för vad som kan motverka RLS.
Tänker inhandla stödstrumpor, dricka Grape Tonic eller äta grapefrukt och kräva massage av mina fötter/ben.
Hoppas verkligen på att något av detta kan hjälpa, för satan i gatan vad jobbigt det är! Har ingen lust att ha det så i 10-12 veckor till...

Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0