varför?

2011-05-10 / 08:57:00
Bla Bla Bla - Kommentarer 0
Frukostdags. Plockar fram bröd, smör och pålägg. Lägger märke till datumet på pålägget och ser att det gick ut igår. Det va ju inte alls längesen jag köpte det... Varför är det alltid så när jag glömmer att titta på datumet i butiken? Då går det ut snabbt som fan.
Och av nån anledning är det varmt i vår kyl nu helt plötsligt, så jag får dricka ljummen mjölk till frukosten. Mmm, va gott. Nej!

Känner att jag är på lite halvkass humör idag. Trots att solen skiner och det ska bli 24 grader. Om jag får njuta nåt av det återstår att se... Först lite "jobb" som känns onödigt, men men... That's life!
Jag har iallafall en pigg bebis som sparkar lite i magen och får mig på bättre humör direkt :)

Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0