tre månader.

2011-11-01 / 20:30:48
Vincent ♥ - Kommentarer 0
Idag är det tre månader sen vår underbara Vincent kom till världen. Jag ska inte tjata om hur snabbt tiden går... Ni som har barn vet, ni andra förstår inte det fullt ut ändå (no offense...).

Vi va på BVC med honom idag. Han väger nu in på 6780 gram och mäter 62,5 cm. Följer sina kurvor finfint och ligger lite över medel på båda. Men han är mer tjock än lång ;)
Och så fick han sina sprutor idag... Det gjorde ont i mammahjärtat!!! Skrek en typ av skrik jag aldrig hade hört och det skar i mig. Lilla älskling! Fick tröstas i min famn och jag pussade bort de stora tårarna...

Det känns iallafall helt fantastiskt att få ha honom i mitt liv. Det är det största och bästa någonsin. Kärleken är större än jag någonsin hade kunnat föreställa mig.
Att vakna på morgonen, titta på honom och säga "God morgon Vincent" och få ett tokstort leende tillbaka, det betyder allt. Hjärtat smälter.

Vårt charmtroll!

Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0