det gäller att vara effektiv.

2011-10-14 / 12:30:43
Bla Bla Bla - Kommentarer 0
Har varit ganska effektiv hittills idag måste jag säga.
Satte igång en maskin tvätt nästan direkt efter att vi hade vaknat idag. Gick ner och la Vincent i babygymet och hoppade själv in i duschen.
Sen fick jag ett sms av S som undrade om jag ville med på promenad. Så jag slängde på mig lite kläder och smink och plockade fram vinterjackan ( =/ ), la V i vagnen och gick ut och mötte upp henne och barnen. Kallt, men soligt och fint väder idag. Stannade till på två lekplatser så att L fick leka av sig lite. Va väl ute i drygt 1,5 timme.

Har varit hemma i en dryg halvtimme nu och Vincent sover fortfarande. Har både hunnit äta och hänga upp tvätten. Som sagt, idag är jag effektiv! Fast nu tänker jag nog bara ta det lugnt innan vi beger oss iväg på födelsedagsfirande ikväll.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0