just nu.

2011-10-26 / 15:59:09
Bla Bla Bla - Kommentarer 1

Eftersom att vi har lyxen att ha en mamma/mormor som alltid är ledig två dagar passar vi på att utnyttja det så gott som varje vecka. Idag är inget undantag.

Just nu ligger Vince i sin vagn ute på altanen och sover. Mamma lagar mat och bakar bullar (flitigheten själv). Min lillebror, som också har letat sig hit idag, ligger i soffan och läser. Själv sitter jag uppkrupen i ett hörn i soffan och virkar, samtidigt som jag njuter av att ha familjen omkring mig.
Snart kommer pappa/morfar hem och Totte kommer också om en stund.
Mysig onsdag! :)


Say what?
Postat av: Anonym

Missa inte....



Rosa bandet-galan ikväll på TV3 klockan 20:00!



För att skänka 50 kronor, gör följande:

SMS:a BESEGRA 6031 till 72988 för att skänka 50 kronor till min insamling.



Varenda krona är guld värd!



http://ninnzanlee.blogg.se/2011/october/rosa-bandet-2011.html

2011-10-26 @ 17:58:48

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0