framsteg.

2011-09-28 / 13:31:22
Vincent ♥ - Kommentarer 0
Lillkillen (som är ganska stor och stabil) och gått och blivit stark som tusan i sin nacke tydligen. Det är så kul att det händer grejer varje dag!

Så här låg han och sträckte på nacken en stund. Och kikade runt. Och flinade.
Dum som jag va glömde jag ju ta fram kameran direkt men han va på gott humör och lät sig snällt fotograferas. Sötnos! Jag får skylla mig själv att det inte blev särskilt många bilder (fyra för att va exakt) helt enkelt.

På tal om framsteg, även jag har gjort ett framsteg denna veckan. Jag duschade när Totte va på jobbet för första gången sen Vincent föddes. Äntligen vågade jag haha.. Det tog "bara" åtta veckor ;) Vincent gymmade på så snällt och tjabbade med de små figurerna i gymmet under tiden. Nemas problemas!

Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0